شب مهتاب
ﯾﻪ ﺷﺐ ﻣﻬﺘﺎﺏﻣﺎﻩ ﻣﯿﺎﺩ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺏﻣﻨﻮ ﻣﯽ ﺑﺮﻩﮐﻮﭼﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﭼﻪﺑﺎﻍ ﺍﻧﮕﻮﺭﯼﺑﺎﻍ ﺁﻟﻮﭼﻪﺩﺭﻩ ﺑﻪ ﺩﺭﻩﺻﺤﺮﺍ ﺑﻪ ﺻﺤﺮﺍﺍﻭﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﺷﺒﺎﭘﺸﺖ ﺑﯿﺸﻪ ﻫﺎﯾﻪ ﭘﺮﯼ ﻣﯿﺎﺩﺗﺮﺳﻮﻥ ﻭ ﻟﺮﺯﻭﻥﭘﺎﺷﻮ ﻣﯿﺬﺍﺭﻩﺗﻮ ﺁﺏ ﭼﺸﻤﻪﺷﻮﻧﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻪﻣﻮﯼ ﭘﺮﯾﺸﻮﻥﯾﻪ ﺷﺐ ﻣﻬﺘﺎﺏﻣﺎﻩ ﻣﯿﺎﺩ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺏﻣﻨﻮ ﻣﯽ ﺑﺮﻩﺗﻪ ﺍﻭﻥ ﺩﺭﻩﺍﻭﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﺷﺒﺎﯾﮑﻪ ﻭ ﺗﻨﻬﺎﺗﮏ ﺩﺭﺧﺖ ﺑﯿﺪﺷﺎﺩ ﻭ ﭘﺮ ﺍﻣﯿﺪﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﺑﻪ ﻧﺎﺯﺩﺳﺘﺸﻮ ﺩﺭﺍﺯﮐﻪ ﯾﻪ ﺳﺘﺎﺭﻩﺑﭽﮑﻪ ﻣﺚﯾﻪ ﭼﯿﮑﻪ ﺑﺎﺭﻭﻥﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﻣﯿﻮﻩ ﺵﺳﺮ ﯾﻪ ﺷﺎﺧﻪ ﺵﺑﺸﻪ ﺁﻭﯾﺰﻭﻥﯾﻪ ﺷﺐ ﻣﻬﺘﺎﺏﻣﺎﻩ ﻣﯿﺎﺩ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺏﻣﻨﻮ ﻣﯽ ﺑﺮﻩﺍﺯ ﺗﻮﯼ ﺯﻧﺪﻭﻥﻣﺚ ﺷﺐ ﭘﺮﻩﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﯿﺮﻭﻥﻣﯽ ﺑﺮﻩ ﺍﻭﻧﺠﺎﮐﻪ ﺷﺐ ﺳﯿﺎﻩﺗﺎ ﺩﻡ ﺳﺤﺮﺷﻬﯿﺪﺍﯼ ﺷﻬﺮﺑﺎ ﻓﺎﻧﻮﺱ ﺧﻮﻥﺟﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﺸﻦﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻧﺎﺳﺮ ﻣﯿﺪﻭﻧﺎﻋﻤﻮ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﻣﺮﺩ ﮐﯿﻨﻪ ﺩﺍﺭﻣﺴﺘﯽ ﯾﺎ ﻫﺸﯿﺎﺭ؟ﺧﻮﺍﺑﯽ ﯾﺎ ﺑﯿﺪﺍﺭ؟ﻣﺴﺘﯿﻢ ﻭ ﻫﺸﯿﺎﺭﺷﻬﯿﺪﺍﯼ ﺷﻬﺮﺧﻮﺍﺑﯿﻢ ﻭ ﺑﯿﺪﺍﺭﺷﻬﯿﺪﺍﯼ ﺷﻬﺮﺁﺧﺮﺵ ﯾﻪ ﺷﺐﻣﺎﻩ ﻣﯿﺎﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥﺍﺯ ﺳﺮ ﺍﻭﻥ ﮐﻮﻩﺑﺎﻻﯼ ﺩﺭﻩﺭﻭﯼ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﺪﻭﻥﺭﺩ ﻣﯿﺸﻪ ﺧﻨﺪﻭﻥﯾﻪ ﺷﺐ ﻣﺎﻩ ﻣﯿﺎﺩ..

متن زير مقدمه اي است كه دكتر علي شريعتي در مقدمه كتاب (فاطمه ، فاطمه است) نوشته استкомпютри втора употреба

سخني با خواننده

آنچه مي خوانيد ، سخنراني من است در موسسه ارشاد . ابتدا خواستم گزارشي بدهم از تحقيقات پروفسور لويي ماسينيون ، درباره شخصيت و شرح حال پيچيده ي حضرت فاطمه (س) ، و به خصوص اثر عميق و انقلابي خاطره ي او در جامعه هاي مسلمان و تحولات دامنه دار تاريخ اسلام ، اختصاصا براي دانشجويانم در كلاس درس (تاريخ و شناخت اديان ) و (جامعه شناسي مذهبي ) و (اسلام شناسي) . به مجلس كه‌ آمدم ، ديدم جز دانشجويان ، بسياري ديگر هم آمده اند. وجود جلسه ، مساله فوري تر را ايجاب مي كند. بر آ» شدم كه به اين (سوال مقدر) كه امروز به شدت در جامعه ي ما مطرح است جواب بگويم كه

دكتر علي شريعتي - فاطمه فاطمه است

زناني كه در قالب هاي سنتي قديم مانده اند ، مساله اي برايشان مطرح نيست ؛ و زناني كه قالب هاي وارداتي جديد را پذيرفته اند ، مساله برايشان حل شده است.
اما در ميان اين دو نوع (زنان قالبي) ، آنها كه نه مي توانند آن شكل قديم موروثي را تحمل كنند و نه به اين شكل تحميلي تسليم شوند ، چه بايد بكنند؟
اينان مي خواهند خود را انتخاب كنند ، خود را بسازند. الگو مي خواهند، نمونه ايده آل . براي اينان مساله ي (چگونه شدن) مطرح است . فاطمه با (بودن) خويش ، پاسخ به اين پرسش است.
خواستم به توصيف تحليلي از شخصيت حضرت فاطمه (س) اكتفا كنم ، ديدم كه كتاب خوان ها و روشن فكران ما شرح حال وي را نمي دانند. ناچار كوشيدم تا حدي از اين كمبود را جبران كنم. اين است كه رساله حاضر ، كه همان كنفرانس است كه بسط بيشتر يافته ، حاوي شرح حال مستندي از اين شخصيت محبوب ، ولي ناشناخته ، يا بد شناخته مانده . در اين شرح حال ، تكيه ي اساسي ام بر اسناد كهن تاريخي است و در آنجا كه مسائل اعتقادي و قاطع تشيع مطرح مي شود ، من ماخد اهل تسنن را انتخاب كرده ام . چه ، تشيعي كه از منابع اهل تسنن برآيد ، از نظر علمي و تاريخي ترديد ناپذير است.
نمي توان گفت اين كنفرانس از انتقاد بي نياز است. بلكه بر عكس ، سخت نيازمند است و چشم به راه صاحب نظران پاك دل ؛ آنها كه از راهنمايي خدمت گذاران بيش تر لذت مي برند تا كينه توزي و دشنام و بهتان !

علي شريعتي

 

دانلود کتاب  فاطمه فاطمه است

پسوورد:tak2tehran.blogfa.com

حجم:127 kb

11 آذر 1391برچسب:, :: 19:56 ::  نويسنده : آریا
این کتاب ها رو به در خواست صاحب وبلاگ تو ازادی گذاشتم بهتون پیشنهاد میکنم حتما دانلودشون کنید.

عابر تابلوی برفی

چه سکوتی

و چه تاریکی دهشتناکی

عمق کوچه باغ برف سفید

رفته تا    . . . (بقیه رو تو کتابش بخون )

 

عابر تابلوی برفی-سحر شاه محمدی

 

پیشنهاد من اینه که حتما (قرق تا خروسخوان ) رو دانلود کنید چون مطمئنا از این کار پشیمون نمی شید

قرق تا خروس خوان-سیاوش کسرایی

قسم

دنیا

انچه بر ماست از ماست

تو

نگاه کن

چهره صورتک ازادی

قصه تازه زندگی . ..(چیزی نگم بهتره شعراش خیلی جالبا و پیشنهاد من اینه که حتما دانلودش کنید)

قسم-سارا نوری

فریدون مشیری هم که نیازی به توضیح نداره و حتما می دونید که این کتاب حتما ارزش دانلود کردن رو داره

(بین خودمون بمونه همین کتاب رو قیمت کردم ۱۶۰۰ تومن بود ما داریم به شما مجانی می دیم برید و لذتش رو ببرید و نظر هم بدید که من هم شاد بشم )

گناه دریا-فریدون مشیری

بز غاله

شیر مست

بر سبزه می دود

پروانه ها را دنبال می کند

چوپان

بی وحشت از زوال

بی وحشت از جنون

اهنگ صبح را

(بقیه رو از تو کتابش بخونید . لینک دانلودش این پایینه )

کلاغ پر-سیما یاری

سهراب سپهری که نیازی به معرفی نداره (حتما حتما حتما دانلودش کنید )

ما هیچ ما نگاه . سهراب سپهری 

عالیه عزیزم

اغلب بلکه بالعموم مردم . با زن طوری معامله می کنند که نمی خواهند زن ها با انها ان طور معامله کنند .

انها زن ها را مثل یک قالی می خرند . ان قالی را با تمام اقتدار و بی قیدی زیر پایشان می اندازند .پایمال  می شود و بالاخره بدون تعلق خاطر ان را به دیگران می فروشند ؟ زن هم

همین طور خلفا زن را می فروختند و . . .

 

 

خدا تمام نعایم زمین را قسمت کرد . به مردم پول -خود خواهی و بی رحمی را داد و به شاعر قلب را .

و به  قلب اقتدار مرموزی بخشید  که در مقابل اقتدار وجاهت زن . مقهور شود  .  بیا عزیزم . . . (لطفا از هر گونه برداشت بد در این مورد جدا خودداری نمایی . چن می دونم بعضیا ذهنشون یه خورده منحرفه گفتم   . ... جدی نگیرید   (لبخند ملیح ) )

بقیه رو از کتاب (شعر + داستان + نامه های عاشقانه نیما یوشیج ) دنبال کنید

لینک دانلود هم . همین پایین هست روش کلیک کنید

 

شعر+داستان+نامه های عاشقانه نیما یوشیج

خواب و خیالی پوچ و خالی

این زندگانی بود و بگذشت

دوران به ترتیب و توالی

سالی به سالی افزود و بگذشت

هر اتفاقی ...(دیگه فکر نکنم لازم به گفتن باشه خودتون میدونید که چی کار کنید )

تازه ها -سیمین بهبهانی

در امواج وحشت

دریای ذهنم طوفانی شد

و قایق اراده ام به گل نشست

نهنگ تردیم

ماهیان کوچک یقینم را بلعید

و در ژرفای امواج وحشت

غرق شدم و ... (بقیه رو تو کتاب بخونید )

و اینک رگبار-ساناز کریمی

 

ممنونم که اومدی و نظر دادی

یا می خوای نظر بدی

یا نظر ندادی

یا ...

به هر حال ممنونم بازم بیا  . . .

11 آذر 1391برچسب:, :: 19:56 ::  نويسنده : آریا
این بار با کتاب مجموعه اشعار محمد نظام ابادی اومدم .

واقعاکتاب شیرین و خوبی هست. توصیه میکنم حتما دانلودش کنید شعر های این کتاب برای تمامی افرادی که قادر به خواندن باشند قابل درک و فهمه.با این حال نکات نامحسوس بسیار جالبی داره پس حتما دانلودش کنید.

حجم:200KB

پسوورد:tak2tehran.blogfa.com

دانلود کتاب مجموعه اشعار محمد نظام ابادی

1 آذر 1391برچسب:, :: 22:36 ::  نويسنده : آریا
مرور شب با دلفين
 

 
مرور صفحات وب با رنگ زمينه روشن در تاريكي شب مي‌تواند چشم‌هاي شما را اذيت كند. يكي از راه‌حل‌هاي جلوگيري از اين مشكل، استفاده از رنگ‌هاي تيره براي زمينه و رنگ‌هاي روشن براي متن است.

مرورگر دلفين براي سيستم‌عامل اندرويد نيز در نسخه‌هاي جديد خود قابليت پشتيبباني از افزونه‌اي را دارد كه به كمك آن مي‌توانيد شب‌ها براي جلوگيري از بروز اين مشكل، حالت شب مرورگر را فعال كنيد تا به‌طور خودكار رنگ زمينه تيره شده و متن‌هاي نمايش داده شده در صفحات وب نيز به رنگ‌هاي روشن تغيير كنند. براي فعال‌سازي اين قابليت بايد به روش زير عمل كنيد:

1ـ پيش از هر چيز ‌بايد افزونه Night Mode For Dolphin Browser را روي دستگاه مجهز به سيستم‌عامل اندرويد نصب كنيد.

اين افزونه را مي‌توانيد با مراجعه به لينك زير دانلود كنيد:

http:‌/‌‌/‌tinyurl.com‌/‌dolphin-night

2ـ پس از نصب افزونه روي مرورگر دلفين و اجراي آن بايد صفحه مرورگر را از سمت راست به چپ بكشيد تا بخش دسترسي سريع به افزونه‌ها نمايش داده شود.

3ـ يك‌بار روي گزينه Night Mode فشار دهيد تا از حالت OFF به حالت ON تغيير وضع دهد.

4ـ حالا اگر سايتي را باز كنيد مي‌بينيد كه رنگ‌بندي سايت به‌گونه‌اي كه در شب با وضوح بيشتري قابل نمايش باشد تغيير كرده است و مي‌توانيد راحت‌تر به مرور صفحات وب مورد علاقه خود بپردازيد.

1 آذر 1391برچسب:, :: 22:36 ::  نويسنده : آریا
رمز اتصال اينجاست
 

 
اين روزها بسياري از كاربران از اينترنت‌هاي پر سرعت ADSL استفاده مي‌كنند و در موارد بسياري مودم‌هايي را كه براي اين ارتباط تهيه مي‌كنند مجهز به فناوري وايرلس است كه با استفاده از آن مي‌توان در نقاط مختلف منزل يا محل كار، ارتباط اينترنت را ميان دستگاه‌هاي مختلف اعم از تلفن‌هاي همراه، تبلت‌ها و رايانه‌هاي قابل حمل به اشتراك گذاشت.

 يكي‌از روش‌هاي ايمن نگهداشتن ارتباطات بي‌سيم در اين شبكه‌ها، اختصاص يك رمز براي اتصال به شبكه است. رمز اختصاص يافته از اتصال كاربران غيرمجاز به شبكه شما و استفاده از اينترنت يا ديگر اطلاعات موجود در شبكه جلوگيري كرده و به اين ترتيب شما مي‌توانيد روي شبكه خود كنترل داشته باشيد و هر كاربري را كه خودتان بخواهيد به اين شبكه وارد كنيد.

گاهي اوقات كاربران يك بار اين رمز را در سيستم‌عامل رايانه خود وارد مي‌كنند و تا مدت‌ها نيز دستگاه جديدي را به شبكه اضافه نمي‌كنند. در چنين حالتي ممكن است كاربر، رمز اتصال به شبكه بي‌سيم را فراموش كند و در صورتي كه نياز داشته باشد دستگاه ديگري را مجاز به استفاده از شبكه بي‌سيم خود كند، قادر به انجام آن نخواهد بود. اگر شما هم اين مشكل برايتان پيش آمده و مجبور شده‌ايد رمز اختصاص يافته را تغيير دهيد يا مهارت لازم براي انجام اين كار را نداريد و به‌دنبال روش ساده‌تري براي حل فراموشكاري خود هستيد، پيشنهاد مي‌كنيم از نرم‌افزار WirelessKeyView كمك بگيريد. اين نرم‌افزار با عملكرد بسيار ساده و بدون نياز به نصب، شما را قادر مي‌سازد با دو بار كليك ساده ماوس، رمز ذخيره شده در يكي از رايانه‌هاي متصل به شبكه را مشاهده كرده و آن رمز را براي اتصال ديگر رايانه‌ها نيز مورد استفاده قرار دهيد.

نرم‌افزار WirelessKeyView در نسخه‌هاي مختلف 32 و 64 بيت سيستم‌عامل ويندوز قابل استفاده است و مي‌توانيد نسخه كاملا رايگان آن را با مراجعه به لينك‌هاي زير دانلود كنيد:

32 Bit (X86):

http://nirsoft.net/utils/wirelesskeyview.zip

64 Bit (X64):

http://nirsoft.net/utils/wirelesskeyview-x64.zip

1 آذر 1391برچسب:, :: 22:36 ::  نويسنده : آریا
 

جستجوي معكوس تصاوير

در وب‌سايت TinEye مي‌توانيد با آپلود يك عكس، تصاوير مشابه يا تصاوير تغيير يافته عكس مورد نظر خود را پيدا كنيد. اين سرويس جالب براي كساني كه به‌دنبال سوژه‌اي مي‌گردند كه در كلام نمي‌گنجد، بسيار مفيد خواهد بود.

http://www.TinEye.com/

1 آذر 1391برچسب:, :: 22:36 ::  نويسنده : آریا

بررسي ابزاري كه به برقراري ارتباطات آنلاين كمك مي‌كند

1 آذر 1391برچسب:, :: 22:36 ::  نويسنده : آریا
دانلود ايمن
 
در خيلي موارد هنگام استفاده از اينترنت با پيام‌هايي مواجه مي‌شويد، كه به شما اعلام مي‌كند براي جلوگيري از وقوع اتفاقي وحشتناك، بايد اين نرم‌افزار را دانلود كنيد. با ديدن چنين پيام‌هايي روي صفحه، سوال‌هايي در ذهن ايجاد مي‌شود، مثلا آيا اين يك پيام حقيقي است يا صرفا به منظور تبليغات براي شركتي خاص طراحي شده است؟ يا اين كه اين نرم‌افزار يك ويروس يا ملور است و تنها به منظور ويران‌كردن سيستم شما طراحي شده است؟

البته شايد مشغول انجام وظايف در محل كارتان هستيد، كه يكباره با پيامي شامل دانلود نرم‌افزاري مجاني مواجه مي‌شويد. به نظر چنين پيامي بسيار تكراري مي‌آيد، ولي چطور مي‌توانيد از حقيقي يا غيرحقيقي بودن آن مطلع شويد؟

در كل مي‌توان گفت دانلود نرم‌افزار از اينترنت مي‌تواند با سرعت بالا و بسيار ساده انجام گيرد، ولي در عين حال مي‌تواند به عنوان يكي از نامطمئن‌ترين راه‌ها نيزمطرح باشد. آيا راهي وجود دارد كه بتوان تشخيص داد اين دانلود مطمئن است يا خير؟

بد نيست اين نكته را بدانيد كه هيچ چيزي امن بودن صددرصد يك نرم‌افزار را تضمين نمي‌كند، فقط از برخي تاكتيك‌ها مي‌توان استفاده كرد تا مطمئن شد سيستم‌تان محل تجمع كرم‌ها و ملورها نخواهد بود. اولين تاكتيك اين است كه مطمئن شويد با چه نوع نرم‌افزاري مواجه هستيد. نرم‌افزارهايي را كه از نوع Freeware است، مي‌توانيد به آساني كپي و دانلود كنيد. منتها شما به هيچ عنوان به منبع كدنويسي اين برنامه‌ها دسترسي پيدا نخواهيد كرد ؛ زيرا اين برنامه‌ها Open Source نيست. اين نوع نرم‌افزارها از سوي كمپاني‌هاي بزرگ رايانه‌اي در اختيار كاربران قرار مي‌گيرد، براي مثال برنامه Malware كمپاني مايكروسافت كه شما مي‌توانيد به آساني از روي سايت اين كمپاني به آن دسترسي پيدا كنيد، از اين نوع برنامه‌هاست. Shareware نوع ديگري از برنامه هاست، كه كاربران مي‌توانند براي مدت زمان كوتاه يا همان trial برنامه مورد نظر را دانلود كنند. ولي پس از تمام شدن مدت زمان مورد نظر كه مي‌تواند 30 يا 40 روز باشد، اگر علاقه‌اي به داشتن نرم‌افزار مورد نظر داشته باشيد، بايد آن را از كمپاني مورد نظر خريداري كنيد.

در حقيقت كمپاني‌هاي بزرگي چون مايكروسافت قصد ندارند كاربران خود را از دست بدهند، به همين دليل از طريق دانلود نرم‌افزارهاي مجاني از روي اينترنت هيچ ويروس يا ملوري را وارد سيستم كاربرانشان نمي‌كنند. پس اگر نرم‌افزار را كمپاني بزرگي چون مايكروسافت پشتيباني مي‌كند، دانلود آن بدون مانع است؛ چرا كه نرم‌افزاري بسيار مطمئن خواهد بود.

البته به خاطر بسپاريد اين كه شما به دنبال برنامه مورد نظرتان بگرديد با اين كه شما پيامي روي صفحه نمايش‌تان در زمينه دانلود نرم‌افزاري مجاني دريافت كنيد،خيلي تفاوت دارد. در بيشتر موارد بهتر است در صورت دريافت پيام و تبليغاتي كه شما را به دانلود برنامه‌اي دعوت مي‌كند، از اين كار صرف نظر كنيد، زيرا احتمال ويروسي بودن آن بسيار زياد است.

يكي ديگر از راه‌حل‌هاي اجتناب از دانلود نرم‌افزارهاي ويروسي انجام تحقيقات مختلف درباره كمپاني سازنده برنامه مورد نظر است، مثلا اگر كمپاني‌اي با نام «Malevoware» پيامي در زمينه دانلود نرم‌افزارش براي شما ارسال مي‌كند و شما نيز دقيقا به همان برنامه نياز داريد، بهتر است ابتدا تحقيقاتي را درباره كمپاني مورد نظر انجام دهيد و از نظرات كاربران اين نرم‌افزار نيز جويا شويد. علاوه بر اين McAfee Secure داراي يك سايت adviser است كه براي شما اين امكان را فراهم مي‌كند تا سايت‌هاي مختلف را جستجو كرده و از مطمئن بودن آنها با خبر شويد. پس اگر قصد دانلود يك Freeware يا Shareware را داريد، بهتر است اول نشاني سايت مورد نظر را در اين برنامه تايپ كنيد تا از مطمئن بودن آن مطلع شويد. در ضمن اگر سايت مورد نظر مطمئن نبود، McAfee دليل نبود اين امنيت را به شما خواهد گفت.

بد نيست اين را بدانيد كه بك‌آپ گرفتن از اطلاعات موجود در سيستم‌تان، قبل از دانلود هر نرم‌افزار جديدي، يكي از بهترين راه حل‌هايي است كه مي‌توان از آن كمك گرفت.

يكي ديگر از برنامه‌هايي كه مي‌تواند ريسك زيادي را براي ما به وجود بياورد، دانلود نرم‌افزار و برنامه‌ها از روي بيت تورنت يا ديگر برنامه‌هاي اينچنيني براي به اشتراك‌گذاري برنامه هاست. چرا كه در چنين برنامه‌هايي شما نمي‌توانيد هيچ نشاني و مشخصاتي را از ارائه كننده برنامه مورد نظر پيدا كنيد؛ اين يعني ممكن است فرد بخواهد از طريق دانلود اين برنامه، ويروس بسيار مخربي را وارد سيستم‌تان كند.

پس مي‌توان نتيجه گرفت دانلود نرم‌افزار از روي اينترنت مي‌تواند با رعايت موارد ايمني مورد نظر، خيلي به كارتان بيايد؛ ولي اين كه با چشماني بسته و بدون اطلاع تنها روي دكمه دانلود كليك كنيد، مي‌تواند بسيار خطرساز باشد. تنها نكته مورد توجه در اينجا داشتن دقت لازم پيش از دانلود هر نرم‌افزاري است. با اين روش مي‌توانيد مطمئن شويد كه بدون هيچ مشكلي مي‌توانيد به برنامه مورد نظرتان دسترسي پيدا كنيد.

 

منبع:www.howstuffworks.com


1 آذر 1391برچسب:, :: 22:36 ::  نويسنده : آریا
پاكسازي اطلاعات هماهنگ شده
 

 
يكي از امكانات بسيار خوبي كه گوگل در مرورگر مخصوص خودش، كروم، در اختيار كاربران قرار مي‌دهد، قابليت هماهنگ‌سازي اطلاعات شما در مرورگر كروم مورد استفاده روي دستگاه‌هاي مختلف از جمله رايانه‌هاي متعدد است.

به كمك اين قابليت شما مي‌توانيد برنامه‌ها، سايت‌هاي مورد علاقه، كلمات عبور، تنظيمات مرورگر و بسياري از اطلاعات ديگر را در هر رايانه‌اي كه مجهز به مرورگر كروم باشد با خود همراه كنيد و اطلاعات شخصي خود را در كروم هميشه به همراه داشته باشيد. اين اطلاعات در حالت معمول رمزنگاري مي‌شود و كسي قادر به استفاده از آنها نخواهد بود، اما اگر بخواهيد به‌طور كامل اطلاعات ذخيره شده توسط اين قابليت را از سرورهاي گوگل حذف كنيد، بايد مراحل زير را بدقت انجام دهيد:

روش اول:

1ـ براي پاكسازي اطلاعات ذخيره شده در اين بخش ‌بايد به داشبورد گوگل مراجعه كنيد. دسترسي به اين بخش از گوگل با مراجعه به لينك زير امكان‌پذير است:

https:‌/‌‌/‌www.google.com‌/‌dashboard

2ـ‌ پس از مراجعه به داشبورد ‌بايد به بخش Chrome sync برويد و در نهايت با كليك روي لينك Stop sync and delete data from Google توقف عمليات هماهنگ‌سازي اطلاعات و پاكسازي اطلاعات از روي سرورهاي گوگل را آغاز كنيد.

روش دوم:

1ـ شما مي‌توانيد با مراجعه مستقيم به صفحه تنظيمات هماهنگ‌سازي اطلاعات در كروم نيز اين قابليت را غيرفعال كرده و اطلاعات موجود در آن را حذف كنيد. دسترسي به اين صفحه از لينك زير امكان‌پذير است:

https:‌/‌‌/‌www.google.com‌/‌settings‌/‌chrome‌/‌sync

2ـ پس از مراجعه به لينك فوق مشاهده مي‌كنيد فهرستي از اطلاعات هماهنگ‌سازي شده و تعداد دفعاتي كه در مرورگرهاي كروم مورد استفاده قرار گرفته است، در اختيار شما قرار مي‌گيرد. در اين صفحه نيز با كليك روي گزينه Stop and Clear توقف عمليات هماهنگ‌سازي و پاكسازي اطلاعات ذخيره شده آغاز مي‌شود و پس از چند ساعت همه اطلاعات شما از سرورهاي گوگل حذف مي‌شود.

توجه: براي فعال‌سازي مجدد اين قابليت در مرورگر كروم ‌بايد به صفحه تنظيمات مرورگر برويد و پس از ورود به محيط كاربري خود در گوگل به بخش Advanced sync مراجعه كرده و موارد موردنياز براي هماهنگ‌سازي را انتخاب كنيد. در نهايت با تائيد انتخاب شما هماهنگ‌سازي دوباره فعال شده و اطلاعات انتخابي شما به فهرست اطلاعات بخش هماهنگ‌سازي در گوگل اضافه مي‌شود.

1 آذر 1391برچسب:, :: 22:36 ::  نويسنده : آریا
10 قلعه معروف ايران
 
ملاقات با تاريخ در بلنداي کوهستان
1 آذر 1391برچسب:, :: 22:36 ::  نويسنده : آریا
سير بهترين كاهنده چربي خون
 

يكي از مشكلاتي كه افراد زيادي را در دنيا درگير كرده، مسأله افزايش چربي و كلسترول است كه بعد از چند سال سبب مرگ و ميرهاي زيادي مي‌شود.

بيشتر گياهان (سبزي‌ها و ميوه‌ها) به علت فيبر و اليافي كه دارند، باعث كاهش كلسترول و تري‌گليسريد خون مي‌شوند.

البته تاثير گياهان در كاهش چربي خون يكسان نيست، تاثير برخي از آنها بيشتر است و به دليل خاصيتي كه در كاهش كلسترول و تري‌گليسريد خون دارند، براي تهيه دارو استفاده مي‌شوند.

بين گياهان، سير بيشترين قدرت را در كاهش كلسترول و تري‌گليسريد خون دارد و بيش از صد صنعت داروسازي در دنيا از سير، فرآورده‌هاي دارويي تهيه كرده‌اند.

سير علاوه بر كاهش كلسترول و تري‌گليسريد، خاصيت ضدميكربي و ويروسي دارد و فشارخون و قند خون را كاهش مي‌دهد و خون را رقيق مي‌كند.

البته سير تازه از سير پخته بهتر اثر مي‌كند. اثر سير ترشي نيز مانند سير تازه است. ميوه زيتون و روغن آن هم كلسترول را كاهش مي‌دهد. سال‌هاست مشخص شده است كه روغن زيتون چربي خون را كاهش مي‌دهد.

سه نوع نوشيدني كاهش‌دهنده هم فشار خون، كلسترول و تري‌گليسريد، شامل آب گوجه‌فرنگي، آب انار و آبغوره مي‌شود. اين نوشيدني‌ها مي‌تواند بين وعده‌هاي غذايي يا همراه غذا مصرف شود.

آلبالو، گيلاس، نارنج، ليموترش و گريپ‌فروت نيز از ميوه‌هايي است كه مصرفشان هم به صورت آبميوه و هم ميوه تازه، چربي و كلسترول خون را كاهش مي‌دهد.

همچنين كدو حلوايي، جعفري، پياز، جو، فلفل سبز، بادمجان و عدس نيز از جمله مواد غذايي است كه به كاهش تري‌گليسريد و كلسترول خون كمك مي‌كند البته بايد دقت داشته باشيد، اين گياهان بايد به مقدار متناسب مصرف شود و روش طبخ‌شان نيز مورد توجه قرار گيرد.


با نوشيدن يک ليوان شير بوي بد سير از بين مي‌رود
 

نوشيدن شير مي‌تواند از ترکيبات سولفور موجود در سير که عامل طعم و رايحه آن مي‌شود، به ميزان قابل توجهي بکاهد.

نتايج اين پژوهش که در مجله فود ساينس منتشر شده بيانگر آن است که چربي و آب موجود در شير مي‌تواند به خنثي سازي بوي سير کمک کند.

پژوهشگران مي‌گويند که بهترين نتيجه هنگامي حاصل مي شود که شما جرعه اي از شير را همزمان با بلعيدن سير بنوشيد.

ترکيب سير و شير در دهان و پيش از بلعيدن کامل مي تواند بهترين کارآيي را در کاهش بوي نامطبوع سير داشته باشد.

چنانچه نگراني از بابت افزايش چربي نداريد، اثربخشي نوشيدن شير پرچرب هم در مقايسه با شيرهاي کم چرب يا آب آشاميدني، به براتب موثرتراست.

فوايد بهداشتي و درماني سير سالهاست که توسط دانشمندان توصيه شده است اما بوي بد ناشي از آن که از طريق دهان و ترشح عرق بدن قابل استشمام است موجب آن شده است که بسياري از مردم از گنجاندن سير در رژيم غذايي روزانه خود صرف نظر کنند.

شريل بارينگر و آرارات هانسنوگرام، پژوهشگران دانشگاه اوهايو آمريکا که اين پژوهش را انجام داده‌اند، معتقدند که براي خنثي کردن رايحه ناخوشايند سير، علاوه بر شير، نوشيدن آب، و خوردن غذاهاي چربي دار، قارچ و سبزيجات معطر مي تواند موثر واقع شود اما ترکيبي از آب و چربي (نظير آنچه در شير موجود است) مي تواند نتيجه بهتري داشته باشد.

مصرف روزانه سير به ويژه در مناطق مجاور دريا و سرزمين‌هايي که با رطوبت بالا مواجهند، توسط پزشکان و به منظور پيشگيري از بيماريهاي مفاصل مانند روماتيسم، توصيه مي شود.

سير داراي ترکيبي به نام آليل متيل سولفيد (AMS) است که معده انسان به راحتي قادر به گوارش آن نيست و بوي بد ناشي از خوردن سير نيز به اين ماده نسبت داده مي شود.

28 آبان 1391برچسب:, :: 23:27 ::  نويسنده : آریا

سلام بر عاشقان اباعبدالله حسین -ع-

در مورد نوحه هایی که در وبلاگ دانلود نوحه ترکی  آپلود شده است مشکلاتی جهت دانلود برای بعضی از دوستان پیش میاید که قابل ذکر است این لینک هم اکنون فعال بوده و عده ای از دوستان هم از آن دانلود می کنند. احتمالا بسته به خط و سرعت اینترنت دوستان دانلود با مشکل مواجه می شود.

در کل این لینکها، خراب و فیلتر نبوده و قابل استفاده برای عاشقان سرور شهیدان می باشد.

همچنین از کلیه دوستان و عاشقان اهل بیت ع تمنا دارم این وبلاگ را با ارسال متن نوحه و مطالب مرتبط با مداحی و ادبیات مرثیه ترکی جهت درج در وبلاگ غنی تر نمایند. تمام مطالب به اسم زیبای شما درج خواهد شد.

التماس دعا

لطفا جهت دانلود نوحه از وبلاگ زیر استفاده فرمایید نوحه های قرار داده شده در خود وبلاگ اوخشاما به دلیل خرابی لینک (خیلی از آنها) قابل دانلود نیستند.

وبلاگ دانلود نوحه ترکی

قابل ذکر است نوحه های آپلود شده موجود در وبلاگ اوخشاما به دلیل پاک شدن از روی سایت قابل دانلود نیستند و در عوض همه انها را می توانید از وبلاک دانلود نوحه ترکی از سایت 4 شیرد دانلود فرمایید. یک کمی دسته بندی ها فرق می کند.

نوحه های با حجم کم و متفرقه که اتفاقا دوستان زیادی خواهان ان هستند در این پست وبلاگ فوق قرار دارد. (برای رفتن به صفحه دانلود هر یک از نوحه ها و مداحی های زیر روی نوشته آن کلیک کنید)

قطعه های مداحی های

و سایر نوحه ها:

چند مداحی ترکی حسین عینی فرد زنجانی مداحی های محمد باقر منصوری مداحی های حاج محسن رستگاری لینکها مداحی حاج غلام ترابی مداحیهای حاج مرتضی حیدری فایلهای تصویری متفرقه مداحی های علی اکبر تبریزی قطعه های مداحی های مداحی های خادم آذریان طشت گذاری 1387 حاج صدیف اردبیلی حاج جواد رسولی زنجانی حاج اصغر زنجانی مداحی های حاج داوود علیزاده اردبیلی مداحی های سید محمد عاملی نوحه های حاج سلیم موذن زاده اردبیلی اجراهای مشترک مداحی های محرم 1386 حاج محمد باقر تمدن

28 آبان 1391برچسب:, :: 23:27 ::  نويسنده : آریا

اولسون سلام خانه غمده اؤلن قیزه

سیلی دیه ن قرا گؤزونه قان دولان قیزه

 

گلدی محرم قان آغلاییر اوره ک

 

 کربلا شهیدلرینه سلام وئره ک

 

ای حسین ای کربلا شاهی سلام اولسون سنه

 

***ﺳﺮﺵ ﺑﻪ ﻧﯿﺰﻩ ﺑﻪ ﮔﻞ ﻫﺎﯼ ﭼﯿﺪﻩ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪﺑﻪ ﻓﺠﺮ ﺍﺯ ﺍﻓﻖ ﺧﻮﻥ ﺩﻣﯿﺪﻩ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪﯾﮕﺎﻧﻪ ﺑﺎﻧﻮﯼ ﭘﺮﭼﻢ ﺑﻪ ﺩﻭﺵ ﻋﺎﺷﻮﺭﺍﺑﻪ ﻧﺨﻞ ﺳﺒﺰ ﺯ ﻣﺎﺗﻢ ﺗﮑﯿﺪﻩ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪﻣﯿﺎﻥ ﺧﯿﻤﻪ ﯼ ﺁﺗﺶ ﮔﺮﻓﺘﻪ، ﻃﻔﻞ ﺩﻟﻢﺑﻪ ﺁﻫﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺯ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﻣﯿﺪﻩ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪﺷﺐ ﺍﺳﺖ ﮔﻮﺵ ﯾﺘﯿﻤﺎﻥ ﺯ ﺿﺮﺑﺖ ﺳﯿﻠﯽﺑﻪ ﻻﻟﻪ ﻫﺎﯼ ﺯ ﺣﻨﺠﺮ ﺩﺭﯾﺪﻩ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪﺭﻗﯿﻪ ﻃﻔﻞ ﺳﻪ ﺳﺎﻟﻪ ﮐﻪ ﺣﻮﺭﯼ ﺣﺮﻡ ﺍﺳﺖﺑﻪ ﺁﻥ ﮐﻪ ﺭﻧﺞ ﻧﻮﺩ ﺳﺎﻟﻪ ﺩﯾﺪﻩ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪﺍﻣﺎﻡ ﺻﺎﺩﻕ ﺣﻖ ﭘﺸﺖ ﻧﺎﻗﻪ ﯼ ﻋﺮﯾﺎﻥﺑﻪ ﺯﯾﺮ ﯾﻮﻍ ﭼﻮ ﻣﺎﻩ ﺧﻤﯿﺪﻩ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪﺷﻮﻡ ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻬﯿﺪﯼ ﮐﻪ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﻓﺮﺍﺕﺑﻪ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﻮﻥ ﺁﺭﻣﯿﺪﻩ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪﻫﻼﻝ ﯾﮏ ﺷﺒﻪ ﯼ ﻣﻦ، ﺯ ﭼﯿﺴﺖ ﺧﻮﻧﯿﻨﯽ؟ﻧﮕﺎﻩ ﺗﻮ ﺑﻪ ﺩﻝ ﺩﺍﻍ ﺩﯾﺪﻩ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪﺣﮑﺎﯾﺖ ﺍﺣﺪ ﻭ ﺍﺷﮏ ﭼﺸﻢ ﺧﻮﻧﯿﻨﺶﺑﻪ ﺍﺧﺘﺮﺍﻥ ﺯ ﮔﺮﺩﻭﻥ ﭼﮑﯿﺪﻩ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪﺍﯾﻦ ﺷﻌﺮ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺯﯾﺒﺎ ﺍﺯ ﺷﺎﻋﺮ ﺩﻟﺴﻮﺧﺘﻪ ﺍﻫﻞﺑﯿﺖ ﺁﻗﺎﯼﺍﺣﺪ ﺩﻩ ﺑﺰﺭﮔﯽﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, :: 22:4 ::  نويسنده : آریا
28 آبان 1391برچسب:, :: 21:48 ::  نويسنده : آریا
دانلود                              نام       حجم        زمان
download
اي کربلانين ساقي عطشاني قارداش
محمد باقر منصوري
1.8 مگابایت3:58 دقیقه
download اي مني آواره قويان ابوالفضل اب
حاج سليم موذن زاده اردبيلي
1.6 مگابایت3:24 دقیقه
download در ويرانه ده دورما
شهروز اردبيلي
1.6 مگابایت3:24 دقیقه
download عطري گلور محرمين هر يره قاره چ
سيد محمد عاملي
1.6 مگابایت3:24 دقیقه
download کربلا گلزار عشقيم دور منيم
مداحي آذري
1.6 مگابایت3:23 دقیقه
download گل پيرهنيم لاي لاي
محمد باقر منصوري
1.5 مگابایت3:20 دقیقه
download اسراي کربلا
محمد باقر منصوري
1.5 مگابایت3:18 دقیقه
download آنام باجيم
مداحي آذري
1.5 مگابایت3:18 دقیقه
download يخيلدي سقا يره
محمد باقر منصوري
1.5 مگابایت3:19 دقیقه
download يري وار غمونده ناله
محمد باقر منصوري
0.5 مگابایت1:08 دقیقه
download اي گوزلريمين نوري...
سيد محمد عاملي
1.8 مگابایت3:57 دقیقه
download يخلوب عباسيم نهر فرات اوسده
مداحي آذري
2.9 مگابایت6:25 دقیقه
download باشيمين اوسده منيم گل عمه جان
مداحي آذري
1.8 مگابایت3:57 دقیقه
download گلي دلدار بلاکش عمو اوغلي
سيد محمد عاملي
1.8 مگابایت3:50 دقیقه
download بويانيب دور قانه وفالي قارداشي
سيد محمد عاملي
1.7 مگابایت3:42 دقیقه
download رقيم آي غملرين آشناسي
حاج محمد باقر تمدني
1.7 مگابایت3:39 دقیقه
download زينب زينب زينب
حاج سليم موذن زاده
1.7 مگابایت3:36 دقیقه
download زينبم ياراليام بيلمورم هاراليا
مداحي آذري
1.7 مگابایت3:36 دقیقه
download زينبه سس ور آي بابا
مداحي آذري
1.6 مگابایت3:26 دقیقه
download اي تربتي خاک شفا آي کربلا آي ک
سيد محمد عاملي
2.9 مگابایت6:18 دقیقه
28 آبان 1391برچسب:, :: 21:48 ::  نويسنده : آریا

حاج مهدی خادم آذریان

 

درد دل حضرت علی با حضرت زهرا                   دانلود

غمین غم اوسته گلیب                                   دانلود

نمیدانم کی تو جلوه نمایی                             دانلود

گئجه وقتی هارا گدیسن آنا جان                      دانلود

جای دسته گل به دوش                                 دانلود

ووردی اوخ ظلمیله نازیح بوغازه حرمله              دانلود

من زینبم طلیعه ناموس عصمتم                      دانلود

گونی دی مدینه ده سس ...                           دانلود

جوان اوغول نه گوزل دی آتانی قبره ...               دانلود

ایندی منی سسددین داده قارداش                  دانلود

سو مشکیمی بو قوم ائدوب بهانه قارداش         دانلود

سر به صحرا می گذارم                                   دانلود

تو که دل می بری با یک نگاهی                        دانلود

صبا خبر ور مریض عشقه                                 دانلود

آن که بعد از تو رسید                                       دانلود

28 آبان 1391برچسب:, :: 21:48 ::  نويسنده : آریا

حاج ابراهیم رهبر


لاي لاي ننمه لاي لاي                              دانلود

اي قلم سوزلرين ده اثر يوخ                        دانلود

قبرين قورباني اوللوخ                                دانلود

مداحی ۱                                               دانلود

یا ابا عبد الله الحسین                              دانلود

اذن ور یا رب گله مهدی امید ...                   دانلود

ابالفضل عاشیقی شرمنده اولماز                دانلود

ای منیم پاسیبانیم ابالفضل                        دانلود

 

28 آبان 1391برچسب:, :: 21:48 ::  نويسنده : آریا

اسلم ترکی


غلام امام حسین علیه السلام بود، نژاد پدرش ترک بود از این رو به اسلم ترکی نیز معروف است. بنا به نقل تاریخ، امام حسین علیه السلام بعد از وفات برادرش، امام حسن علیه السلام، او را خرید و به فرزند خود حضرت زین العابدین علیه السلام بخشید از این رو این غلام ترک افتخار خدمتگزاری چند نفر از اهل بیت پیامبر اکرم را داشته است. او کاتب امام حسین علیه السلام بود، به زبان عربی آشنایی داشت و قاری قرآن بود. اسلم از مدینه همراه امام حسین علیه السلام تا مکه و سپس تا کربلا آمد و روز عاشورا پس از اینکه جمعی از یاران امام شهید شدند، اجازه گرفت تا به میدان جنگ رفت.اسلم چون تیرانداز و کمانداری ماهر بود، شجاعانه جنگید و عده ای از لشگر عمر سعد را به هلاکت رساند و خود نیز از شدت زخم و عطش بر زمین افتاد. هنوز در تنش اندک رمقی مانده بود که امام حسین علیه السلام به بالین او آمد و گریست و صورت خود را بر روی صورت او گذاشت. اسلم چشمان خود را باز کرد و امام را کنار خود دید که چهره اش را به گونه ی او گذاشته. تبسمی کرد و عرضه داشت «مثل من کیست که فرزند رسول خدا صورت به صورت او نهاده باشد؟!» آن گاه در آغوش امام حسین علیه السلام جان به جان آفرین تسلیم کرد
25 آبان 1391برچسب:, :: 10:28 ::  نويسنده : آریا
25 آبان 1391برچسب:, :: 10:28 ::  نويسنده : آریا
24 آبان 1391برچسب:, :: 22:40 ::  نويسنده : آریا

ترانه علیدوستی

(برای مشاهده تصاویر در اندازه واقعی روی لینک زیر آن کلیک کنید)

ترانه علیدوستی     ترانه علیدوستی      ترانه علیدوستی

                    ترانه علیدوستی ۱            ترانه علیدوستی ۲            ترانه علیدوستی ۳     

       ترانه علیدوستی    taradeh alidoosti

                                                      ترانه علیدوستی 5            ترانه علیدوستی 6

ترانه علیدوستی    ترانه علیدوستی    ترانه علی دوستی

                       ترانه علیدوستی 7         ترانه علیدوستی 8      ترانه علیدوستی 9

  ترانه علیدوستی      ترانه علیدوستی

                                                  ترانه علیدوستی ۱۰            ترانه علیدوستی ۱۲

ترانه علیدوستی    ترانه علیدوستی     

                                              ترانه علیدوستی 13    ترانه علیدوستی 14       


قویترین نرم افزار اجرای فایلهای جاوا / JAR در کامپیوتر

دانلود


 


منبع : http://ketabmobile.com

24 آبان 1391برچسب:, :: 15:46 ::  نويسنده : آریا

این کتاب ضروریاتی که باید برای شرکت در کنکور بدانید را به شما می گوید،این کتاب در اصل برای آزمون ارشد نوشته شده ، اما توصیه ها برای آزمون کارشناسی هم قابل استفاده می باشد.


دانلود با حجم 535 کیلوبایت (کتابچه)

منبع : کتابخانه مجازی نای ذیwww.farsiebook4mob.blogfa.com

24 آبان 1391برچسب:, :: 15:46 ::  نويسنده : آریا

بسم الله الرحمن الرحیم

انا انزلناه فی لیله القدر

و ما ادراک ما لیله القدر

لیله القدر خیر من الف شهر

تنزل الملائکه و الروح فیها باذن ربهم من کل امر

سلام هی حتی مطلع الفجر

صدق الله العلی العظیم


 

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب مهتاب و آدرس yeshabemahtab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 1099
بازدید کل : 69892
تعداد مطالب : 177
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


border="0" ALT="Google" align="absmiddle">
دریافت کد فال عشق